Nieuws

28-09-2016 16:04

Jet Verzendt bestaat drie jaar

Jet Verzendt viert deze maand haar driejarig bestaan. In die drie jaar is het bedrijf rap uitgegroeid van een opstartend bedrijf met vier werknemers, naar een succesvolle onderneming met meer dan dertig werknemers. Het begon allemaal met de vraag: ‘Hoe kunnen we het verzenden van pakketten makkelijker maken?’. Inmiddels heeft Jet Verzendt een online platform dat totale logistieke ontzorging biedt voor zowel bedrijven als webwinkels. Door het ontwikkelen van slimme IT applicaties en door scherpe prijsafspraken met vervoerders, biedt Jet Verzendt aan duizenden bedrijven een zorgeloze logistieke afhandeling.
 
Waar volgens het blad ‘De Ondernemer’ slechts één op de tien startende bedrijven erin slaagt om succesvol te zijn, heeft Jet Verzendt vanaf dag één een groeiende lijn te pakken. Dit komt mede door haar flexibele besluitvorming en het snel en effectief reageren op de vraag vanuit de markt. Een bevestiging op de succesformule van Jet Verzendt kwam in 2015, toen het bedrijf de Gazellen Award, de prijs voor snelst groeiende onderneming van het jaar van het Financieel Dagblad, in ontvangst mocht nemen.
 
Jettie van Mourik, CEO en eigenaar van Jet Verzendt, is enthousiast: “Ik ben erg trots op het feit dat we met onze innovatieve verzendsoftware daadwerkelijk wat kunnen betekenen voor webwinkels en bedrijven. Het is gaaf dat we gedurende de startup fase een gezonde, stevige basis hebben gelegd voor ons bedrijf. Dat maakt het mogelijk om nu door te pakken, want we hebben de ambitie om nog verder uit te breiden. Het is bijzonder als je regelmatig benaderd wordt door investeerders met de vraag of er nog ‘groeigeld’ nodig is. Tot nu toe hebben we daar nog geen gebruik van willen maken, maar ik voel me wel vereerd. Het voelt alsof de mogelijkheden oneindig zijn en zo wil ieder bedrijf graag werken!”
 
Jet Verzendt staat voor innovatie en daadkracht. Haar online platform, dat is gekoppeld met enerzijds de grote vervoerders en anderzijds met IT software zoals Magento, Prestashop, Lightspeed en Mijnwebwinkel, vormt de basis. Het bedrijf ontwikkelt steeds nieuwe oplossingen voor de problemen waar bedrijven en webwinkels tegenaan lopen. Zo zijn er onlangs een aantal nieuwe diensten toegevoegd, zoals de Consumentenhelpdesk. Bij deze helpdesk kunnen klanten hun logistieke klantenservice outsourcen en heeft Jet Verzendt direct contact met de consument om vragen over hun zending op te lossen.
 
Voor de toekomst heeft Jet Verzendt de plannen al klaar liggen. Met zo veel succes in Nederland wil het bedrijf zich ook gaan richten op de internationale markt. Met een combinatie van talent, plannen en enthousiasme in huis kan een internationale doorbraak niet lang op zich laten wachten.
delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by