Mareba: Administratieve ondersteuning werkt mkb-breed

Magazines | Vallei Business nummer 2 2018

Secuur, persoonlijk en met vertrouwen
 

Wanneer je als bedrijf financiële of secretariële administratietaken gedeeltelijk of tijdelijk uitbesteedt, wil je niet alleen dat deze secuur worden opgepakt, maar ook met vertrouwen. Mareba administratieve ondersteuning voegt daaraan een persoonlijke benadering toe, iets dat opdrachtgevers bijzonder weten te waarderen.

 

Tekst: Aart van der Haagen

Fotografie: Marieke van Dijk

 

Met zo’n 25 jaar ervaring in velerlei administratieve werkzaamheden, waarvan de laatste 4,5 jaar als zelfstandig ondernemer, beschikt Martina Stronkhorst over de kennis en deskundigheid om het mkb tot een omvang van vijftig medewerkers accuraat van dienst te kunnen zijn. Ze blijkt heel allround, met een klantenbestand dat varieert van de zorg tot schoonmaakbedrijven en van reclamebureaus tot handelsondernemingen, waarbij ze naast reguliere programma’s als Exact, King en Afas ook snel vertrouwd raakt met branche-specifieke software. “Wel beperk ik mijn werkgebied tot de driehoek Amersfoort-Apeldoorn-Veenendaal, waar ik met mijn kantoor in Barneveld precies middenin zit. Dat doe ik bewust, omdat veel klanten het prettig vinden als ik bij hen op locatie werk. Ikzelf ook, trouwens, want het geeft me meer feeling met het bedrijf en het team.”

 

Interimdiensten

Tot de financieel-administratieve diensten van Mareba behoren het verwerken van facturen en bankafschriften, grootboekmutaties en aangifte van omzetbelasting, maar ook voorraadbeheer, debiteuren- en crediteurenadministratie. Qua secretarieel-administratieve diensten valt te denken aan office-management in de breedste zin van het woord, zelfs tot en met archiefbeheer en het uitwerken van interviews. “Vaak betreft het een stukje reguliere ondersteuning in de capaciteit,” zegt Stronkhorst. “Daarnaast richt ik me in toenemende mate op interimdiensten, om bij een opdracht een achterstand weg te werken, piekdruktes op te vangen of de taken van een zieke of zwangere medewerker tijdelijk over te nemen. In alle gevallen hecht ik veel waarde aan persoonlijk contact en vertrouwen, vandaar dat ik bij een nieuwe opdrachtgever altijd op bezoek ga voor een kennismaking en duidelijk in mijn offerte omschrijf wat we over en weer van elkaar mogen verwachten.” De referenties op de website van Mareba bevestigen dat deze werkwijze in meerdere opzichten zijn waarde bewijst. 

 

www.mareba.nl

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by