Caffè di Mauricio: Een vleugje maffia

Magazines | Vallei Business nummer 4 2018

koffie | Caffè di Mauricio

Onze accountmanager heet u van harte welkom in de showroom.

Een vleugje maffia

Na meer dan twintig jaar koffie-ervaring achtte MF Coffee Services de tijd rijp voor een volgende stap: een eigen merk om klanten beter en persoonlijker te kunnen bedienen. Caffè di Mauricio neemt de fijnproever mee naar het New York van de jaren dertig, waar de Italiaanse eet- en drinkcultuur om zich heen greep. Dat leverde vier karakters van verse koffiebonen en een full-service-concept op.

Tekst: Aart van der Haagen

Fotografie: Caffè di Mauricio

Caffè di Mauricio: toegankelijk geprijsde high-end-koffie in full-service-concept

Giorgio, Alfonzo, Fabrizio, Donatella en de gemalen variant Americano, ze vertellen allemaal hun eigen verhaal, zorgen voor een glimlach en bieden een smaakervaring op excellent niveau. De melanges hebben wij in samenwerking met een brander zorgvul-dig geselecteerd, vertelt directeur Maurice Friskes. Onze missie luidt een zo hoog mogelijke kwaliteit tegen een toegankelijke prijs aan te bieden. Dat realiseren we door onze overhead en marketingactiviteiten binnen de perken te houden. Sterker nog, we willen maximaal 500 klanten bedienen, om niet boven onszelf uit te groeien en onze producten te kunnen ondersteunen met een full-service-concept op een bijpassend niveau. Caffè di Mauricio, nu twee jaar actief als private label van MF Coffee Services, vertegenwoordigt een lijn hoogwaardige koffiemachines en zet eigen installateurs en monteurs in. We richten ons op bedrijven vanaf zon tien medewer-

kers en leveren veel aan kantoren en instel-lingen. Voor de nabije toekomst hebben we ook showrooms en horeca in het vizier. Afhankelijk van de koffieafname plaatsen we zon machine gratis of tegen zeer lage kosten, op basis van een all-in-contract, inclusief onderhoud en het verhelpen van

storingen. Ondernemers die graag eens de smaak van veritaliaanst New York uit de jaren dertig willen proeven, met een vleugje maffia, zijn van harte welkom in de showroom van Caffè di Mauricio in Duiven.

www.caffedimauricio.nl

Op www.captainofgoods.com beschrijft koffierecensent Tom de Vries zijn ervaringen met de pro-ducten van Caffè di Mauricio. We lichten er een aantal quotes uit.

- Donatella: zeer divers in smaaktonen, prachtige crèmelaag en een fruitig- doch zoetachtige afdronk. Deze honderd procent Arabica-koffie dankt zijn smaaktonen mede aan de diversiteit in afkomt. Briljant bakkie!

- Giorgio: het zou een kruidige pittige koffie moeten zijn en dat is hij ook! Met zijn volle body, pit-tige afdronk en mooie crèmelaag doet hij wat hij belooft. Ook ideaal als kruidige latte met een siroopje.

- Alfonzo: heerlijk robuuste melange voor de liefhebber van een normale allround-koffie. Ben je daarnaast ook helemaal weg van chocolade, dan zit je goed met de afdronk: je proeft duidelijk de chocoladeachtige smaaktonen.

- Fabrizio: karaktervolle blend voor de échte connaisseur. Wie ervaring heeft met het koffiewe-reldje, proeft duidelijk een ronde, smaakvolle bonenmelange.

Recensent Tom de Vries

Briljant bakkie!

Caffè di Mauricio | koffie

delen:

Vallei Business nummer 4 2018

Lees volledige uitgave online
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by