Siras Secretariële Service: al ruim 27 jaar topservice

Magazines | Vallei Business nr 1 2014

al ruim 27 jaar

topservice

“Wie zijn telefoon en/of secretariaat uitbesteedt, doet weliswaar een kleine investering, maar uiteindelijk levert het voor het overige personeel van dat bedrijf veel meer productieve uren op. Wij presenteren ons precies zoals het bedrijf het wil hebben. De klanten merken dus helemaal niets van deze op-afstand-bediening.”

Coby geeft een greep uit de vele services die men bij Siras Secretariële Service verleent. “Alle klanten krijgen bij doorschakeling naar ons een uniek telefoonnummer toegewezen. Wij beantwoorden de telefoon met hun eigen bedrijfsnaam. We verbinden desgewenst door naar het mobiele nummer en/of we geven de boodschappen pas later door, op de momenten en de manier waarop de klant het graag wil. Door ons te verdiepen in onze klanten, kunnen wij al heel veel vragen van bellers zelf beantwoorden; tevens kunnen wij uw agenda beheren.

Verder kunnen we adressenbestanden bijhouden, maar ook het gehele secretariaat voeren. Een extern secretariaat kan namelijk precies die combinatie van diensten aanbieden waar een ondernemer om vraagt. Op elk gewenst tijdstip, bij pieken en bij ziekte; van 1 uur per week tot 40 uur en alles daar tussenin. Zelfs invallen op uw locatie behoort tot onze mogelijkheden.”

Andere tijden

De werkzaamheden zijn in de loop der jaren wel drastisch veranderd. Coby: “Toen wij in 1987 begonnen was er natuurlijk nog geen internet en werd er veel meer gebruik gemaakt van onze kopieer- en faxmachines. We werkten toen zelfs nog met een telex! Sinds de komst van internet in 1993 zijn zaken in rap tempo anders geworden. Het accent van onze werkzaamheden ligt tegenwoordig op telefoon antwoord service, het voeren van secretariaten en administraties. Daarnaast zijn wij natuurlijk ook het thuisfront voor Siras Koerier.”

In de loop der jaren heeft Siras Secretariële Service een degelijke klantenkring opgebouwd, met zelfs bedrijven uit alle windstreken van het land. Voor het doorschakelen van de telefoon maakt de vestigingsplaats namelijk helemaal niets uit. “Heel veel klanten hebben we al vanaf het begin”, vertelt Coby. “Als klanten weggaan is dat soms vanwege hun groei, dus (meer) eigen personeel, maar ook wel door omstandigheden als bedrijfsbeëindiging, overname door een grotere partij, of in een enkel geval een faillissement.”

Siras Secretariële Service

Costerweg 5, 6702 AA Wageningen

T: 0317-497614, I: www.siras.nl, E: info@siras.nl

Al sinds 1987 verzorgt Siras Secretariële Service op afstand de telefoonaanname en/of het complete secretariaat voor bedrijven en verenigingen. Alle zaken die niet tot de core-business van een bedrijf horen, kun je uitbesteden. Uiteraard hangt er wel een prijskaartje aan, maar wat levert het uiteindelijk op? Vallei Business toog naar Wageningen en schoof aan tafel bij Coby de Roos, directeur van Siras Secretariële Service.

Siras Secretariële Service

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by