Case Communicatie: Ben ik in beeld?

Magazines | Vallei Business nr 4 2012

ben ik in beeld?

In een tijd van crisis en teruglopende budgetten moeten bedrijven meer dan anders positief opvallen. U wilt nieuwe klanten. Maar ook uw huidige klanten moeten weten dat ze goed zitten bij uw bedrijf. Hoe doet u dat? Wat werkt en wat niet? Sowieso moet het hele plaatje kloppen: relevante diensten/producten, goede service en de juiste prijs. Maar dan?

Maximaal effect

U heeft een verhaal. Een goed verhaal. Dat moet over de bühne. En omdat u niet graag optreedt voor een lege zaal, schakelt u daar professionals bij in. Mensen met verstand van marketing en communicatie. Mensen die weten hoe ze uw bedrijf in de etalage moeten zetten. Op een authentieke, eerlijke manier en in de taal van uw klant.

Juiste keuzes

Creatieve vakmensen. U kunt ze goed gebruiken. Misschien zitten ze op uw eigen marketingafdeling of werkt u samen met een bureau. Ons advies: stem continu met elkaar af welke communicatiemiddelen jullie wel en niet gaan inzetten om klanten te bereiken. Hou de koers van de organisatie vast en kies zorgvuldig de aanpak. Juist bij beperkte budgetten. Want uw organisatie gaat natuurlijk altijd voor een uitverkochte zaal en een staande ovatie. Ga in ieder geval niet lukraak in op aanbiedingen. Misschien heeft u bijvoorbeeld wel veel meer aan een facebookpagina dan aan een nieuwe website.

Interactie

Reclame verschuift steeds meer van zendergericht, naar ontvangergericht. Van buiten naar binnen communiceren, zeggen we weleens. Laat u bij dat traject vooral verrassen door de creativiteit van vakmensen. Van Case Communicatie bijvoorbeeld. We komen graag een keer bij uw bedrijf 'op auditie'.

Helen van den Oever - eigenaar / directeur

Case Communicatie: persoonlijk, creatief, vakkundig en betrokken

Stationsweg 73 - 6711 PL EDE - 0318 650 33

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by