Business-ontmoet-business

03-04-2015 10:23

BOB-Borrel in Amrâth Hotel Maarsbergen

Het jubilerende Amrâth Hotel Maarsbergen bood gastvrij onderdak aan een gecombineerde BOB-Borrel voor de regio’s Vallei en Utrecht. Vijf jaar geleden werd de nieuwbouw van dit hotel in gebruik genomen. General manager Jeanette Leferink refereerde in haar welkomstspeech ook aan de roemruchte historie van voorganger Motel Maarsbergen, het eerste Nederlandse snelweghotel.

Dick Willems maakt de aanwezige ondernemers duidelijk waarom zijn bedrijf 
2twitit het tofste social mediabureau van Nederland is. Ook gaf hij een aantal aansprekende voorbeelden van social mediacampagnes. Het filmpje over de KLM-hond die vergeten spullen terugbezorgt leidde zowel tot vertedering als bewondering. Deze campagne creëerde immers een positieve buzz zonder dat de feitelijke dienst van de luchtvaartmaatschappij wordt genoemd.
 
Het betoog van Fius van Laar – het verschil tussen een gewone dienst of product en een topper zit hem in 400 details – sloot naadloos aan op de presentatie van Willems. Salestrainer Van Laar is nog altijd een aantal dagen per week actief als verkoper. De sterke connectie met de praktijk droeg bij aan de impact van zijn presentatie. Het centrale thema daarvan raakte de dagelijkse praktijk van veel ondernemers: hoe blijf ik uit de negatieve prijsspiraal?
 
Tijdens het diner en de aansluitende borrel was ruim gelegenheid om te netwerken en ervaringen uitwisselen met collega-ondernemers. 
 
Meer weten over het BOB-netwerk? Neem contact op met organisator Danny Toonen of Kathy van der Horst, 024-3503240 of danny@vanmunstermedia.nl / kathy@vanmunstermedia.nl.
delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by