Nieuws

20-05-2021 11:49

Nederlandse PerfectView gaat verder onder de vlag van Efficy

Efficy, de Belgische specialist van customer relationship management (CRM) software, en Nederlandse sectorgenoot PerfectView slaan de handen ineen. Met de overname van PerfectView zet Efficy vaart achter haar ambitie om dé Europese marktleider te worden in CRM-oplossingen.

PerfectView houdt zich sinds 1984 bezig met de ontwikkeling van CRM-software en onderscheidt zich door een prominente aanwezigheid op de Nederlandse markt met een uitgebreid portfolio aan CRM-oplossingen en diensten. PerfectView heeft meer dan 5.000 klanten in 19 landen en een omzet van meer dan €5 M euro. Efficy is al meer dan 15 jaar succesvol actief op het vlak van het beheren en verbeteren van klantrelaties en heeft door de jaren heen een sterke positie opgebouwd in het leveren van een breed pakket van CRM-oplossingen en -diensten in verschillende Europese landen.

“Onze ruime ervaring en stevige positie op de Nederlandse CRM-markt zal een zeer goede aanvulling zijn voor Efficy.” zegt Wilfred Jacobs, CEO van PerfectView. “Ik ben ervan overtuigd dat we samen kunnen groeien op het gebied van CRM-oplossingen en diensten. Het merk PerfectView zal blijven bestaan alsook onze excellente dienstverlening en nauwe contacten met onze klanten.”

Voorlopig blijven beide bedrijven vanuit de eigen vestigingen werken onder hun eigen naam. Klanten kunnen blijven rekenen op de dienstverlening die ze gewend waren, waarbij beide bedrijven een nog breder en innovatiever pakket kunnen aanbieden.

“We zijn ons bewust van de expertise en ervaring die PerfectView verworven heeft op Nederlandse bodem,” zegt Cédric Pierrard, CEO van Efficy. “Niet alleen zijn de producten van PerfectView perfect complementair met de diensten van Efficy, een gedeelde bedrijfscultuur en toekomstvisie maakten de match tussen onze beide bedrijven compleet.”

Deze overname, de tweede al voor Efficy in 2021, vormt dus een nieuwe stap in de groeistrategie van de Belgische groep om zijn bereik aanzienlijk te vergroten en zijn aanwezigheid in Europa te versterken op het gebied van klantenrelatiebeheer. Efficy breidt hiermee zijn personeelsbestand uit tot 330 mensen, verspreid over 16 kantoren in Europa, met een klantenportefeuille van 10.400 referenties in 45 landen en een gecumuleerde jaaromzet van €40 M.

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement