Column JADA Bedrijfadvies: Met oog voor alle betrokkenen ontstaat er een mooi proces

Magazines | Vallei Business nummer 6 2023

Een betrokken en deskundige adviseur kan van grote waarde zijn. Een klant is niet zomaar een nummer en een factuur is niet het belangrijkste onderdeel van het traject. Kennis van de klant, kennis van zijn of haar wensen, flexibele bereikbaarheid, proactieve houding en ontzorgen, dat is waar JADA Bedrijfsadvies voor gaat.
 
“Goedemiddag, u spreekt met Coen van Bank X. Ik heb enkele vragen over een financieringsaanvraag van uw klant, kunnen we de situatie even samen doornemen? Dan kan ik de vragen op de mail zetten, zodat u ze kunt nakijken en beantwoorden.” De bank heeft diverse inhoudelijke vragen, maar vragen op de mail zetten is niet nodig. Hoewel de adviseur van JADA Bedrijfsadvies vanuit de auto gebeld wordt, weet de adviseur alle vragen moeiteloos te beantwoorden. Kennis van de klant en zijn of haar wensen staat immers voorop! Aan het einde van het telefoongesprek vraagt Coen geïnteresseerd wat voor een bedrijf JADA Bedrijfsadvies is. “Ik heb niet eerder een adviseur gesproken die alles zo paraat heeft, jullie zijn wel erg betrokken, mooi om te merken!” We praten nog even door over de waarde hiervan voor de klant en er is weer een mooi contact gelegd met de bank, waarmee JADA Bedrijfsadvies ook haar netwerk uitbreidt. 
 
“Goedemorgen, kunnen jullie een familiegesprek inplannen, want we komen er niet meer uit met elkaar”, is een urgente oproep op de e-mail. Een adviseur van JADA Bedrijfsadvies, die deze klant al enige tijd bedient, neemt telefonisch contact op. De eerste stoom kan telefonisch worden afgeblazen en er wordt een vervolgafspraak gepland met de familie erbij. Zo’n familiegesprek is altijd spannend. De situatie kan verbeteren, maar als de familie laag op de escalatieladder zit, is er ook een risico op uitbarstingen. JADA Bedrijfsadvies is opgeleid op het gebied van cijfers en mensen: accountancy, bedrijfswaardering, psychologie en mediation. Met deze combinatie kan JADA Bedrijfsadvies zowel procesmatig als inhoudelijk een familiegesprek goed begeleiden. Ook in dit geval pakt het goed uit. Standpunten en belangen worden in kaart gebracht. Het wordt duidelijk waar de issues van conflict zich afspelen. Met oog voor alle betrokkenen ontstaat er een mooi proces. Na afloop zegt de klant: “Dankjewel! Nu durf ik thuis weer over de zaak te praten zonder dat ik bang ben voor ruzies.” JADA Bedrijfsadvies gaat voor duurzame relaties met oog voor alle betrokkenen in het proces van bedrijfsopvolging, bedrijfswaardering en bedrijfsoverdracht.
 
Ook kennismaken met JADA Bedrijfsadvies?
Het overdragen van je bedrijf is een belangrijk moment in je leven. Een opvolger is niet van de ene op de andere dag bekwaam. Een opvolger is soms niet in beeld. Daarom is het van belang om tijdig na te denken over bedrijfsopvolging. Dat kan samen met JADA Bedrijfsadvies. Bel of mail voor een afspraak en kom vrijblijvend sparren aan Kauwenhoven 78 in Lunteren. Welkom!
 
www.jadabedrijfsadvies.nl
info@jadabedrijfsadvies.nl" rel="nofollow" target="_blank">info@jadabedrijfsadvies.nl
0318 – 250023

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by