Procomm Partners

Magazines | Vallei Business nr 6 2012

Procomm:

Totaalconcept voor promotiemateriaal

Relatiegeschenken en promotiemateriaal vormen een belangrijke schakel in de marketingmix van bedrijven. Het kiezen van het juiste en passend promotionele product kan beter aan de professionals worden overgelaten. Procomm Partners begeleidt bedrijven om de juiste keuzes te maken die de uitstraling van de organisatie naar buiten toe optimaal in te zetten. Met het nieuwe Y.POD concept biedt het bedrijf een makkelijke en zorgeloze oplossing.

Y.POD staat voor Your Promo On Demand. Het is een online fulfilment oplossing voor organisaties die graag op een makkelijke manier hun promotiemateriaal willen bestellen en de administratieve afhandeling ervan centraal willen regelen. Joop van Veelen van het Barneveldse bedrijf legt uit: “Bedrijven doen veel moeite om hun promotiemateriaal te kiezen. Waar het toch vaak mis gaat, zeker bij de grotere bedrijven met meerdere vestigingen, is dat er niet voor één lijn wordt gekozen. Dat geldt voor de vormgeving maar ook voor de afhandeling van bestellingen. Iedere medewerker of afdeling gaat ergens anders heen waardoor er geen uniforme uiting naar buiten is.”

Besparing

Het concept biedt bedrijven online een centrale plaats waar promotiemateriaal en relatiegeschenken kunnen worden besteld. Met een druk op de knop handelt het systeem automatisch de rest verder af. “We nemen eigenlijk het hele proces voor een bedrijf uit handen. Via de site kan een keuze worden gemaakt uit het materiaal wat verzonden moet worden en uiteraard zorgen we ervoor dat het ook op de juiste plaats terecht komt. Daarnaast handelen we ook het administratieve gedeelte centraal af zodat alle transacties op één factuur komen te staan.”

Naast het gebruikersgemak en de snelle afhandeling van orders, biedt Y.POD meer voordelen. Joop: “De huisstijl blijft uniform en ook de aard van de producten die past bij het bedrijf en de uitstraling. Daarnaast koopt een bedrijf grotere volumes in en heeft daardoor inkoopvoordeel. Bedrijven met meerdere vestigingen of franchiseformules kunnen besparen door gebruik te maken van dat concept. Het is een totaalconcept die voor bedrijven alles uit handen neemt met betrekking tot relatiegeschenken en promotiemateriaal.”

special MVO

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by