Verschenen in Vallei Business nummer 3 2019

Voor FC Utrecht is het nieuwe voetbalseizoen alweer in gang gezet. Commercieel Directeur Joost Broerse blikt hier vooruit op de missie waaraan de club begonnen is, zowel op sportief als zakelijk vlak.

In de voetballerij is de periode tussen het vorige en het volgende seizoen er één van terugblikken en vooruitkijken. Nagenieten: het mag. We hebben immers een zeer succesvol seizoen 2018/2019 achter de rug, in meerdere opzichten. Het team plaatste zich via de play-offs voor Europees voetbal, terwijl de sfeervolle Business Club een mooie groei liet zien en ook steeds meer supporters de weg naar Stadion Galgenwaard elke twee weken wisten te vinden. Dat geeft energie voor het nieuwe seizoen!

Het afgelopen jaar bewijst maar weer dat in het voetbal mooie dingen mogelijk zijn als je in de juiste flow terecht komt. In een jaar met een trainerswissel, veel nieuwe spelers, wisselingen in de RvC, directie en organisatie kwam naar voren dat we op een missie waren om te eindigen met Europees voetbal. Met alle geledingen hebben we deze missie uitgestraald en mede dankzij de massale aanwezigheid in Arnhem van familie, vrienden, partners van spelers en staf, medewerkers FC Utrecht, supporters en sponsoren is het gelukt dat doel te bereiken.

Ook in het seizoen 2019/2020 gaan we weer op een missie. Allereerst met een Europees avontuur, waarbij we de ambitie hebben om de groepsfase van de Europa League te bereiken, maar ook weer in de Eredivisie. Daar is het doel om onder leiding van de nieuwe trainer/coach John van den Brom zo hoog mogelijk op de ranglijst te komen. Met onder meer de van AZ afkomstige Adam Maher en Vaclav Cerny die de overstap van Ajax naar de Domstad maakte kreeg de selectie een kwaliteitsimpuls.

Zakelijk gezien heeft FC Utrecht een geweldige ontwikkeling doorgemaakt afgelopen jaar en veel nieuwe sponsoren mogen verwelkomen, waaronder enkele oude bekenden. De Business Club groeit door en deze stijgende lijn hopen we ook in 2019/2020 door te trekken. Ook een compliment naar het commerciële team dat iedere wedstrijd en elk event weer klaar staat om aan alle wensen te voldoen en Business Club leden aan elkaar te verbinden.

Na negen jaar partnerschap met Hummel zijn onze shirts dit seizoen van Nike. De andere bedrijven op het FC Utrecht-shirt zijn hoofdsponsor Zorg van de Zaak, op de rug prijkt het logo van T-Mobile op de plek van Tele2, op de mouw DASSY en ten slotte op de broek Ready to Eat. Henri & Herman/Arval en Amstel blijven tevens Official Partner in 2019/2020.

FC Utrecht Business profileert zich steeds meer als dé Business Club van Midden-Nederland. Bedrijven voelen zich in Stadion Galgenwaard op hun plaats, nemen graag relaties mee naar wedstrijden en breiden hun netwerk verder uit.

We hebben de brochure met alle sponsormogelijkheden (inclusief hospitality) bij FC Utrecht Business bijgevoegd bij dit magazine. Lees hier zeker eens doorheen. Onze Accountmanagers staan voor u klaar om een en ander verder toe te lichten.

Laat voor het maken van een afspraak uw gegevens achter op www.fcutrecht.nl/utrechtbusiness, u ontvangt dan tevens twee kaarten voor een thuiswedstrijd van de club in de Eredivisie.

Hopelijk tot snel in Stadion Galgenwaard!

Sportieve groet,

Joost Broerse

Commercieel Directeur FC Utrecht

FC Utrecht

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Vallei Business nummer 3 2019

PBC Group: Kweekvijver voor sales professionalsVallei Business NieuwsColumn Sociaal Metaal: Integreren gaat niet vanzelfJuryboek Business Event EdeVNO-NCW Veluwe Vallei: Cybersecurity, what the hack?Coöperatiefonds Rabobank Vallei en Rijn: 70.000 euro voor unieke projectenColumn MKBTR: Personeel binden door ze te laten delen in de winstGeen ruzie op het werk: stop dat stekelige gedoeTotaal Coaching: specialisten in vertrouwen maken PSA bespreekbaarVitaal Werkt Beter: vitaliteit werknemers geen kostenpost maar rendabele investeringColumn Wijnberger Coaching: spelen en vervelenColumn Optimal Mind: hoopgevend alternatief voor Ritalin heet neurofeedbackDe banen van 2030 bestaan nog nietBij Infi is iedereen aandeelhouderIngrid Toonen: investeren in vitaliteitNForza lost softwareproblemen van klanten opColumn Lagarde: Microsoft stopt met Windows 7, En nu?ASI Groep: digitalisering documentenstroomBDG Beveiliging: snelle, betaalbare zekerheidZwager Koffie: onze gedeelde passie maakt het verschilFoodvalley-delegatie op bezoek in ZwedenCirculair ondernemen: Liever herbestemmen dan sloopkogelHorse Dancers: therapiepaard legt patronen op de werkvloer blootGemeente Barneveld: Rode loper voor ondernemersPBM partner: gepersonaliseerde bedrijfskledingLusten en lasten globale arbeidsmarkt: werken zonder grenzenFC Utrecht: 'Samen gaan we weer op missie'Column Faam Werkt: waarom de meeste sollicitatiegesprekken zinloos zijnZakelijke autotestdag: Rally door de ValleyColumn Oxonia: veranderingenTechnova College bereidt zich voor op toekomstige mobiliteitAutohopper: Flexibiliteit als handelsmerk
Vallei Business is een uitgave van Van Munster Media