Heeft u ze gezien? Die felgekleurde kussentjes, op parkbankjes, bij businessclubs of in de CineMec? Afzender was Rabobank Vallei en Rijn die daarmee liet zien dat de bank overal is én wat het gemak is van ‘Online regelen’ of mobiel bankieren. Niet alleen voor particulieren, maar ook voor ondernemers.
“U wilt natuurlijk bezig zijn waarin u goed bent, namelijk ondernemen. Het regelen van eenvoudige bankzaken moet dus snel en makkelijk verlopen. Rabobank biedt ondernemers dat gemak via internet en mobiel. Zo heeft u de bank letterlijk in uw broekzakâ€, aldus Ben Smeenk, directeur Bedrijven bij Rabobank Vallei en Rijn.
Ondernemers kunnen al veel bankzaken online regelen. Juist bij hen leeft de behoefte om niet elke keer naar de bank te moeten. Smeenk: “Voor veel bankzaken hoeft u al niet meer naar een van onze vestigingen toe of uw adviseur te bellen. Bijvoorbeeld sealbags bestellen of uw zakelijke bankpas of creditcard laten blokkeren gaat tegenwoordig heel eenvoudig online. U gaat hiervoor naar www.rabobank.nl/vr en klikt op ‘Online regelen’, waarin u een overzicht heeft van bankzaken die u online kunt regelen. Dit overzicht breidt zich nog altijd uit. Zeker omdat u als ondernemer vaak op pad bent, is het handig om met uw laptop of mobiel eenvoudige bankzaken te regelen. De Rabobank is dus continu bij u. Waar u zich ook bevindt.â€
Kennis geeft een voorsprong
De Rabobank biedt niet alleen apps om bankzaken te regelen, maar ook om kennis te delen en te verbinden. Smeenk: “Speciaal voor ondernemers heeft de Rabobank een Rabo Kennis App ontwikkeld, waarmee u kennis op macro-economisch en sectorniveau opdoet. Al beter bekend is de site van Rabobank Cijfers & Trends. Deze branche-informatie is
nu ook in de Rabo Kennis App beschikbaar. Hierin kunt u de belangrijkste trends, kansen en bedreigingen bijhouden. Zo blijft u op de hoogte van wat er speelt in de sector en kunt u beter anticiperen op economische ontwikkelingen in uw branche. Kennis geeft u zo een voorsprong!†Deze app is beschikbaar voor iPad, iPhone en Android.
Nieuwe dimensie van dichtbij
Een onderscheidend kenmerk van de Rabobank is het dichtbij-karakter. Dichtbij blijven is nog steeds een belangrijk uitgangspunt en heeft in
deze tijd van virtualisering een nieuwe dimensie gekregen. Smeenk: “Rabobank Vallei en Rijn wil dáár zijn waar de markt en de klanten zich bevinden. Dat was een eeuw geleden al zo bij de oprichting van de coöperatieve bank en dat geldt nog steeds. De bank dichtbij houdt meer in dan alleen het hebben van een vestiging om de hoek. U wilt bankieren
wanneer het ú uitkomt. Om daarbij aan te sluiten ontwikkelen we steeds meer virtuele diensten via internet en mobiel. Daarnaast ontmoeten we ondernemers in de zakelijke netwerken, fysiek en virtueel en staan we in het weekend langs de kant van het veld van gesponsorde verenigingen. Dat is dus coöperatief bankieren 2.0 bij Rabobank Vallei en Rijn. We zijn altijd wel in uw buurt.â€
vallei business | nummer 3 | juli 2013
Ondernemers, maak het jezelf makkelijk
Rabobank Vallei en Rijn: Jouw bank is overal
Ben Smeek: “Dankzij de virtuele mogelijkheden is de Rabobank daar waar de ondernemer is.
Met de Rabo Bankieren App heeft u de bank letterlijk in uw broekzak. Dichterbij kan bijna niet!â€
Rabobank Vallei en Rijn
Ondernemersdesk
Telefoonnummer (0318) 660 664
Internet www.rabobank.nl/vr (Kijk bij ‘Online regelen’)
Mobiele diensten: kijk in de app store van uw mobiel
en zoek op ‘Rabobank’