Forum: Een leven lang leren

Magazines | Vallei Business nr 6 2011

Eerste editie stadsglossy Veenendaal

Burgemeester: trots

Burgemeester Ties Elzenga vertelde de aanwezigen dat de waarde van een stadsmagazine niet te onderschatten is. “We beseffen zelf soms niet hoe bijzonder Veenendaal is, omdat we niet elke dag kunnen overzien wat er allemaal in onze plaats speelt. Daarom ben ik verheugd én trots op dit nieuwe magazine. De stadsglossy ‘Het nieuwe van Veenendaal’ laat zien dat Veenendaal een innovatief en ondernemend dorp is met stadse allures.” Ook was hij blij met de gekozen thema’s, die laten zien dat Veenendaal een inspirerende jonge leefstad is: “Onderwerpen als wonen, ondernemen, de beste binnenstad, de unieke ligging van Veenendaal, het bezoek van de Koninklijke familie op 30 april en ICT-Centrum in Food Valley passeren de revue. Zeer lezenswaardig en met prachtige foto’s.”

62.135

Het magazine wordt breed verspreid. De oplage is namelijk gelijk aan het aantal inwoners van Veenendaal, dus 62.135 stuks. Dit betekent een lezersbereik van minimaal 131.000 personen. ‘Het nieuwe van VNDL’ wordt onder meer huis-aan-huis verspreid in de regio Veenendaal, maar ook via partners in onder meer Ede, Wageningen, Tiel en Amersfoort. Daarnaast is de stadsglossy bij geselecteerde tijdschriftenwinkels in het centrum van Veenendaal gratis te verkrijgen.

Vervolg

Inmiddels is De Kleuver Bedrijfscommunicatie met Promotie Veenendaal en andere samenwerkingspartners al aan de slag om in 2012 een ICT Guide uit te brengen. In dit boekwerk wordt een overzicht gegeven van alle ICT bedrijven in Veenendaal en wordt een selectie van topondernemers in de schijnwerpers gezet. Daarnaast zijn de voorbereidingen voor de tweede editie van ‘Het nieuwe van VNDL’ in volle gang. De kans is groot, dat dit een Koninginnedag special wordt.

Op 12 december hebben uitgever Wim de Kleuver, Gert Kroesbergen (voorzitter Promotie Veenendaal) en burgemeester Ties Elzenga de eerste stadsglossy ‘Het nieuwe van VNDL’ gelanceerd. Omdat het magazine voor iedereen met interesse in Veenendaal is gemaakt, werd het eerste exemplaar ditmaal niet overhandigd aan een bestuurder of andere prominent, maar aan alle aanwezigen bij de lancering: ondernemers, politici, betrokken burgers en vertegenwoordigers van allerlei maatschappelijke organisaties uit Veenendaal. Het magazine wordt vanaf woensdag breed verspreid en staat boordevol tips en bijzondere verhalen over Veenendaal.

???????

delen:

Vallei Business nr 6 2011

Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by