Bedrijfsprofiel: Van Huffelen & Meenink

Verschenen in Vallei Business nummer 4 2010

Digitale administratie verlichting voor MKB

Vrijwel iedere ondernemer ervaart het bijhouden van de administratie als tijdrovend. Uitbesteden is een optie, maar daarmee verdwijnt meestal het

gewenste overzicht. Van Huffelen & Meenink

Accountants en Belastingadviseurs heeft hiervoor een vooruitstrevende, duurzame en praktische

oplossing ontwikkeld: VHM|Online. Geen onhandige papierwinkel meer, maar snelle online dienstverlening – en de persoonlijke service van de accountant is inbegrepen.

Digitalisering neemt een steeds grotere rol in de maatschappij in, vanwege het gemak, de snelheid en de toegankelijkheid. Overheid en banken hebben dan ook als beleid uitgesproken, dat in sterk toenemende mate informatie digitaal beschikbaar dient te zijn en uitgewisseld moet kunnen worden. Van Huffelen en Meenink heeft al vroegtijdig ingespeeld op deze ontwikkelingen, met name voor het MKB.

Scannen, uploaden en klaar

VHM|Online biedt ondernemers vooral gemak. Jan Veldhuizen van Van Huffelen en Meenink: “De hele administratie staat – zwaar

beveiligd - online. De ondernemer logt in en kan alle facturen en

betalingen online bekijken. Digitale facturen kunnen rechtstreeks

verwerkt worden en alle papieren documenten hoeft men alleen maar te scannen, te uploaden en klaar. Het document wordt gecontroleerd en verwerkt en je ziet als ondernemer binnen 24 uur het resultaat. Je

beschikt dus altijd over de actuele stand van zaken met bijvoorbeeld een helder debiteurenoverzicht: wie moet nog betalen, welke betalingstermijn is overschreden enzovoort. Tevens heb je continu inzicht in de totale financiële situatie van je onderneming.”

Digitale btw-aangifte

Ook de omzetbelasting wordt door VHM|Online volledig automatisch berekend en gegevens kunnen rechtstreeks vanuit het systeem aangeleverd worden bij bijvoorbeeld de belastingdienst, de bank of de Kamer van Koophandel. Voor het opstellen van de jaarrekening heeft de accountant alle gegevens altijd en direct bij de hand.

Complete archiefkast

Als extra service is het ook mogelijk andere documenten te scannen en op te slaan (denk aan verzekeringpolissen e.d.). Tevens kunnen personeelsdossiers aangelegd en bijgehouden worden, wordt de loonadministratie gedaan en legt VHM|Online in een eenvoudig CRM

automatisch een adressenbestand aan. Relevante e-mail hoeft men niet meer te printen, maar wordt direct verwerkt.

Inclusief twee gesprekken

Wie kiest voor VHM|Online krijgt ook twee keer per jaar een persoonlijk adviesgesprek met de accountant erbij. Jan Veldhuizen: “We hechten namelijk sterk aan het persoonlijk contact. Door het automatiseren van de standaard handelingen, kunnen we ons in die gesprekken volledig richten op onze adviesfunctie en benut de ondernemer onze capaciteiten optimaal.”

Gratis demo

Door te werken met VHM|Online kiest de ondernemer ook voor een vaste abonnementsprijs per maand, gebaseerd op de omvang van de administratie. Voor veel ondernemingen kan dit een kostenbesparing opleveren, alleen al omdat boekhoudpakketten en administratiekantoren overbodig worden. In ieder geval levert VHM|Online tijdwinst én inzicht op. Wie zelf wil ervaren hoe gebruiksvriendelijk en overzichtelijk VHM|Online is, kan op www.vhmonline.nl geheel gratis de

demo proberen.

vallei business | nummer 4 | september 2010

VHM|Online maakt het leuker en makkelijker

bedrijfsprofiel

Fokkerstraat 10a • 3905 KV Veenendaal • 0318 553233

Pastoor Somstraat 2 • 8162 AK Epe • 0578 677377

info@vhmonline.nl

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Vallei Business is een uitgave van Van Munster Media