Event
Regio Business Dagen Gelderse Vallei
De Regio Business Dagen Gelderse Vallei zullen ook dit jaar op 27 & 28 oktober weer worden georganiseerd in de Reehorst in Ede. Eén van de hoofddoelstellingen van de beurs is snel uw naamsbekendheid vergroten in uw regio. Tevens het uitbouwen van uw relatienetwerk en een kans om persoonlijke contacten op te bouwen met uw klanten. De beurs zal dan ook bezocht worden door een zeer gevarieerd bezoekersprofiel waaronder vertegenwoordigers, inkopers en managementleden uit diverse branches zoals bijvoorbeeld de industrie, transport, overheid, onderwijs, (kunst-) inrichting, dienstverlening, handel en bouw.
Ook dit jaar weer een
bijzondere beurspresentatie
Vorig jaar initieerde Bovenkamer Zonder Overhead (BZO) het Park van de Duurzaamheid. Het Park van de Duurzaamheid is het deel van de beurs waar bezoekers terecht kunnen die hun bedrijf willen verduurzamen. In het park presenteren meerdere aanbieders van duurzame producten of diensten zich gezamenlijk. De traditionele schotten tussen de exposanten zijn weggehaald, in plaats daarvan wordt er een compleet park neergezet, compleet met gras op de grond, een pad van boomsnippers, bankjes, bomen en op de achtergrond vogelgezang.
Het Park was tijdens haar eerste editie in 2009 een groot succes. Op basis van dit succes, organiseert OGZ ook dit jaar weer een dergelijk plein. De uitgangspunten en opvallende presentatie lokten vele bezoekers, dit tot grote tevredenheid van de ‘parkbewoners’. Verschillende groene bedrijven hebben te kennen gegeven ook dit jaar weer samen het park te willen vormen.
Opzet voor een platform
Het Park van de Duurzaamheid is meer dan alleen een beurpresentatie. Het dient als opstap naar een breed platform van leveranciers van duurzame producten en diensten, dat bedrijven in en om Ede helpt te verduurzamen. Een initiatief voor en door bedrijven. Dit jaar zal er een concrete stap worden gezet naar een dergelijk platform.
Presentatie BZO
Niels Götz: “We zijn dan ook vereerd dat we door OGZ zijn gevraagd om een presentatie te geven over onze expertise op het gebied van klantpsychologie. Iedereen die wil weten wat consumenten nu echt drijft en hoe je ze kunt verleiden jouw product of dienst af te nemen, mag onze presentatie niet missen.â€
Omdat veel bedrijven stoeien met de vraag hoe ze over duurzaamheid moeten communiceren, zal BZO met name daar veel aandacht aan besteden tijdens hun presentatie. Overeem: “We doen dit vanuit onze overtuiging dat duurzaamheid niet alleen nodig is, maar dat je er zeker ook aan kan verdienen.â€
Voor gratis toegangskaarten, het lezingenprogramma of deelnemersinformatie: www.regiobusinessdagen.nl
vallei business | nummer 4 | september 2010