Koffie voor een positieve klantbeleving

Magazines | Vallei business nummer 6 2016

Bert-Jan Roelofs
Fortune Coffee regio Amersfoort
06 ? 10 90 75 08
Jan Veenbrink
Fortune Coffee regio Wageningen
06 ? 20 45 18 41
Job van Vliet
Fortune Coffee regio Veluwe
06 ? 20 12 31 79
Koffie voor een positieve klantbeleving

Een logo en huisstijl zijn niet willekeurig gekozen. Ze representeren jouw bedrijf, wat je aanbiedt en waar je voor staat. En dat vertellen ze niet alleen aan de klanten, ook de medewerkers worden er dagelijks mee geconfronteerd én door beïnvloed. Bewust en meestal onbewust beïnvloedt het hele beeldmerk het handelen van de medewerkers. En daarmee uiteindelijk ook de klantbeleving?

Logo en kleuren

Soms gaan er hele studies aan vooraf maar vaak wordt het ook vanuit een onderbuikgevoel gekozen: het logo en de kleuren voor het bedrijf. Als beeldmerk heeft dat geheel invloed op de manier waarop de klanten en prospects jouw bedrijf ervaren. Maar dan moeten de medewerkers wel op eenzelfde manier het bedrijf vertegenwoordigen.

Houding en gedrag

Voor een uniforme uitstraling is het belangrijk dat iedereen zich op zo'n manier gedraagt dat het past bij het merk en het bedrijf. Heisessies, interne nieuwsbrieven en andere communicatiemiddelen worden daar vaak voor ingezet. Het is echter de kunst om steeds weer het dagelijkse gedrag te beïnvloeden. Te zorgen dat al die interne communicatie rondom het merk ook echt beklijft. Zodat de houding en het gedrag van iedereen binnen het bedrijf de klantbeleving positief beïnvloeden. En waar komt elke medewerker dagelijks wel een paar keer langs? Precies; de koffieautomaat!

Medewerkers als ambassadeurs

Een goede kop koffie beïnvloedt mensen onbewust positief. Als op de koffieautomaat het logo te zien is van jouw bedrijf, of de automaat op kantoor in jullie huisstijl is uitgevoerd, dan wordt automatisch elke keer het merk met een positieve beleving geassocieerd. En dat is heel handig als je bedenkt dat elke medewerker ook een ambassadeur van jouw bedrijf is!

Gepersonaliseerde koffieautomaat

Of je nu zo'n gepersonaliseerde koffieautomaat in de showroom wilt plaatsen, op kantoor of in de bedrijfshal, dat is voor ons geen enkel probleem. Bij Fortune Coffee produceren we koffieautomaten van hoge kwaliteit met verschillende mogelijkheden én met zijpanelen die geheel bedrukt kunnen worden in de stijl die jij wenst. Dus met jullie logo, in jullie kleuren, met een pay-off of gewoon een hele mooie afbeelding. Het kan allemaal.

De Passio

De Passio koffieautomaat zet razendsnel smaakvolle vriesdroogkoffie, verse bonenkoffie of heerlijke freshbrewkoffie. Voor elke koffiesoort is er een Passio die geheel naar eigen smaak ingesteld kan worden. En dus ook gepersonaliseerd tot die unieke koffieautomaat voor jouw bedrijf.

Met onze ontwerpmodule kun je zelf op een interactieve manier ervaren welke mogelijkheden onze Passio koffieautomaten te bieden hebben. Kies je voor een frisse kleur, een leuk design, of gebruik je jouw eigen logo of huisstijl? Kijk op fortune.nl/ontwerp en probeer het zelf!

Zelf proberen?

Een kop koffie uit de Passio koffieautomaat is al puur genieten. Maar als je dan weet dat koffie uit zo'n gepersonaliseerde automaat ook nog eens de merkbeleving en klantbeleving versterkt, dan smaakt die koffie nóg beter.

Bert-Jan, Job of Jan helpt je in de keuze welke Passio het beste past bij jullie bedrijf. En twijfel je nog welke smaak koffie je zult kiezen? Vraag dan om een proefplaatsing van deze Passio koffieautomaat, bijvoorbeeld bij jou op kantoor. En natuurlijk vind je meer informatie op fortune.nl.

Wil je onze koffie eens proberen? En weten welke mogelijkheden wij jou kunnen bieden? Neem dan eens een kijkje in onze showroom in Veenendaal of Zoetermeer. Hier kun je de verschillende koffieautomaten naast elkaar bekijken en uitproberen.

Vallei business nummer 6 2016

Lees volledige uitgave online